سردار غیاثی در جمع فرماندهان بسیج دانش آموزی:

 زنان و دختران جبهه مقاومت، آرزوی دشمنان را محقق نکردند

 سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در جمع فرماندهان واحدهای نمونه بسیج دانش آموزی خواهر استان خراسان رضوی گفت: زنان و دختران عفیف و مقاوم جبهه مقاومت هیچگاه دشمنان را شاد نکردند و دشمن را در تحقق آرزوهایشان مایوس کردند.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۶۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۴

 زنان و دختران جبهه مقاومت، آرزوی دشمنان را محقق نکردند

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام که در اختتامیه دوره یاوران ولایت در اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد سخن می‌گفت، اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند تا با شهادت مردان مقاومت، صبر و استقامت زنان دختران ما را بشکنند، اما رهبران فداکار این جبهه به گونه‌ای خانواده‌های خود را در مکتب امام حسین علیه السلام تربیت کرده‌اند که هیچگاه دشمنان به آرزوی خود نرسیده و نخواهند رسید.

 سردار غیاثی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: مدرسه محل تعالی فکر و اندیشه است و می‌تواند باعث رشد و سعادت انسان‌ها شود که مهم‌ترین عنصر موثر در سعادت انسان در همین محیط شکل می‌گیرد.

وی تجهیز به تقوا و پارسایی را با مراقبت و تهذیب نفس از سنین جوانی میسر دانست و به جوانان دانش آموز و فرماندهان بسیج واحدهای دانش‌آموزی توصیه کرد: رشد علمی با مطالعه و پژوهش و سخت کوشی در سایه رشد معنوی است که می تواند برکات مضاعف و بیشتری به همراه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار